Новини

Механізм по зверненню в призначенні допомог

12.01.2021 14:40

З 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).

Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі ‒ посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України ,,Про електронні документи та електронний документообіг”, ,,Про електронні довірчі послуги”, ,,Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.

     З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.

Інформація щодо запроваджених Мінсоцполітики електронних сервісів

26.10.2020 14:42

 

Назва електронного сервісу

Посилання

1.

Система призначення допомоги при народженні дитини

https://e-services.msp.gov.ua/

2.

Система попередньої реєстрації документів на призначення житлової субсидії

https://subsidii.mlsp.gov.ua/

3.

Електронна соціальна послуга „Муніципальна няняˮ

https://e-nanny.ioc.gov.ua/

4.

Комплексній електронній послузі «Е-малятко»: Допомога при народженні дитини та допомога багатодітнім сім`ям

https://my.diia.gov.ua/

 

5.

Інформаційна платформа «Допомога поруч»

 

https://dopomoga.msp.gov.ua

 

6.

Електронний сервіс допомога на дітей фізичним особам-підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування, та належать до першої і другої групи платників єдиного податку

https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/

7.

Електронний сервіс на веб-сайті призначений для реєстрації звернень громадян з питань, що відносяться до компетенції Міністерства

https://www.msp.gov.ua/content/electronne_zvernennya.php

8.

Офіційний веб-сайт Мінсоцполітики

https://www.msp.gov.ua

 

Інформація для пільговика:що варто знати про монетизацію пільг на оплату житлово- комунальних послуг

13.11.2019 07:56

Інформація для пільговиків: що варто знати про монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг

 

1. Які зміни започатковані у наданні пільг на оплату житлово-комунальних послуг з жовтня поточного року?

 

Починаючи з 1 жовтня 2019 року діє новий механізм виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Пільги надаються у грошовій готівковій або безготівковій формі.

При цьому, порядок розрахунку суми пільги залишається незмінним та визначається, як і раніше в залежності від:

  • • розміру знижки, на яку пільговик має право згідно із законом (зокрема, для осіб з інвалідністю внаслідок війни – це 100-відсоткова знижка, учасників бойових дій – 75-відсоткова, учасників війни, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 50-відсоткова; дітей війни – 25-відсоткова);
  • • кількості членів сім’ї пільговика, на яких відповідно до законодавства поширюються пільги;
  • • з урахуванням встановлених цін/тарифів (внесків) на житлово-комунальні послуги;
  • • соціальних нормативів.

 

2. Як отримати монетизовану пільгу на оплату житлово-комунальних послуг готівкою?

Пільговикам, які до 15 жовтня, як це передбачено діючим порядком, подали до управлінь соцзахисту відповідну заяву, пільги виплачуватимуться готівкою у спосіб виплати, зазначений у заяві (через банківські установи або виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”).

Термін отримання коштів за жовтень: з 4 по 25 листопада.

 

Важливо! Наступний термін подачі заяв до 15 травня – в такому разі пільги готівкою надаватимуться з початку неопалювального періоду.

 

3. Який механізм надання пільги на оплату житлово-комунальних послуг у безготівковій формі?

Пільги у грошовій безготівковій формі призначаються без звернення пільговика.

Кошти за надані пільги у безготівковій формі (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) перераховуються надавачам послуг через АТ “Ощадбанк” щомісячно до 18 числа наступного місяця (за жовтень – до 18 листопада), у встановленій законодавством послідовності: опалення, гаряче водопостачання, централізоване водопостачання та водовідведення, електропостачання, газопостачання для приготування їжі та підігріву води, вивезення побутових відходів, послуги з управління багатоквартирним будинком.

 

Важливо! Заощаджені кошти можна буде отримати за підсумками опалювального сезону (раз на рік) по залишкам, які утворилися станом на 1 червня через АТ “Ощадбанк”.

 

4. Як відбуватиметься пільгова оплата житлово-комунальних послуг у безготівковій формі?

Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для АТ “Ощадбанк” формуватимуть он-лайн платіжку пільговика. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм пільгу.

Про зазначені розміри пільги та скільки залишається заплатити за комуналку, АТ “Ощадбанк” одразу інформуватиме пільговика смс-повідомленням. Оплата за комунальні послуги проводиться безпосередньо пільговиком після отримання смс-повідомлення.

До сплати буде сума за конкретну послугу (послуги), у разі, якщо перерахована у визначеній послідовності загальна сума пільги не покрила вартість фактично спожитих послуг. Тобто сума, яку необхідно доплатити пільговику по кожному виду послуг, буде зазначена в смс-повідомленні.

 

Наприклад:

 

Зразок смс-повідомлення

 

 

Зміст смс-повідомлення

Пільга 1651 грн. 40 коп.– загальний розмір пільги

Водопостачання – 38,60 грн.

Суми за послуги,

які необхідно

пільговику сплатити

самостійно

Електропостачання – 84,00 грн.

Газопостачання – 67,53 грн.

Послуга з управління

багатоквартирним будинком

(квартплата) – 86,72 грн.

Розрахована в межах норм, сума пільги на оплату всіх житлово-комунальних послуг для учасника бойових дій становить - 1651,40 грн.* (це загальна сума пільгової знижки у розмірі 75% за всіма видами послуг, якими користується пільговик, в межах соціальної норми).

Оскільки пільга нарахована у розмірі 1651,40 грн., а плата за опалення складає 1250 гривень, то сума за опалення буде перерахована у повному обсязі за рахунок пільги.

За гаряче водопостачання сума нарахувань складає 290 гривень – вона також буде покрита за рахунок пільги у повному обсязі.

Далі залишок коштів буде перераховано не в повному обсязі.

Якщо за холодне водопостачання нараховано 150 гривень - за рахунок пільги буде оплачено 111,40 гривень, 38,60 гривень необхідно буде доплатити самостійно пільговику.

Інші послуги - холодне водопостачання та водовідведення електропостачання, газопостачання на плиту, вивіз сміття, управління будинком пільговик оплачує самостійно.

*Звертаємо увагу, що у кожному конкретному випадку розмір суми пільг залежить від розміру пільгової знижки, визначеної законодавством, кількості членів сім’ї пільговика, на яких поширюється пільга, а також переліку послуг, якими користується пільговик та розміру опалювальної площі житла.

 

 

5. На кого з членів сім’ї пільговика поширюються пільги?

 

До членів сім’ї пільговика, які мають право на пільги згідно із законами, належать:

- дружина (чоловік), їхні неповнолітні діти (до 18 років);

- неодружені повнолітні діти, визнані особами з інвалідністю з дитинства I та II групи або особами з інвалідністю I групи;

- особа, яка проживає разом з особою з інвалідністю внаслідок війни I групи та доглядає за ним, за умови що особа з інвалідністю внаслідок війни не перебуває у шлюбі;

- непрацездатні батьки;

- особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, який має право на пільги, та проживає разом з ним.

 

Увага! Пільговик повинен повідомляти управління соціального захисту населення для коригування інформації, включеної до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, зокрема, у разі – змін, які відбулися у складі сім'ї; зміни місця проживання, тощо.

 

6. Які соціальні нормативи застосовуються при нарахуванні пільг на опалення згідно законодавства?

 

Соціальна норма житла при нарахуванні пільг для потреб опалення складає 21 кв. м. опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. м. на сім’ю.

Для непрацездатних сімей ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань, у разі користування газопостачанням зазначена норма становить 42 кв. м. опалюваної площі на одну особу, яка має право на знижку плати, та додатково 21 кв. м. на сім’ю.

В залежності від виду послуги застосовуються наступні соціальні нормативи на опалення в опалювальний період:

- газопостачання – 4 куб. м. природного газу на 1 кв. м. опал. площі на місяць;

- електропостачання – 30 кВт·г на 1 кв. метр опал. площі на місяць;

- теплопостачання (житлові будинки, які обладнані вузлами обліку) – 0,0383 Гкал на 1 кв. м. опал. площі на місяць;

- теплопостачання (житлові будинки, які не обладнані вузлами обліку) – 61,93 грн. на 1 кв. м. станом на 01.10.2019 (64,84 грн. станом на 01.12.2019).

При цьому, в залежності від поверховості будівель та постачання певного виду послуги для опалення застосовуються коригуючі коефіцієнти.

Для розрахунку витрат електричної енергії, природного газу – 1,091 (для одно-, двоповерхових будівель), 0,795 (для будівель на три і більше поверхів), теплової енергії – 0,636 (для 1-4-поверхових будівель), 0,429 (для будівлі на 5 і більше поверхів).

 

Звертаємо увагу! Для громадян, які використовують теплову енергію (для потреб централізованого або автономного опалення), природний газ або електричну енергію (для індивідуального опалення), опалювальний період для надання пільг та субсидій установлюється з 16 жовтня до 15 квітня включно.

 

Наголошуємо! Пільговики зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої на підприємства-надавачі послуг або виплаченої готівкою.

 

Надання додаткової інформації проводиться:

 

з питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.

з питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ “Ощадбанк”: (контакт-центр 0 800 210 800);

з питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управліннями соціального захисту населення, за місцем отримання пільг.

До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!

31.10.2019 11:57

 

Звертаємо увагу на зміну порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
Починаючи з жовтня 2019 року відповідно до Закону України від 09.11.17 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» пільга надається у грошовій формі.
Розраховані органами соціального захисту населення суми пільг перераховуватимуться АТ «Ощадбанк» для подальшого проведення ним розрахунків з надавачами послуг за кожного конкретного пільговика (безготівкова форма).
Пільговикам, які подали заяву до органу соціального захисту населення на отримання пільги готівкою, виплата буде здійснюватися у готівковій формі у зазначений у заяві спосіб (банк або пошта).
У зв’язку з цим платіж за послугу нараховується у повному обсязі, без врахування знижки, яка надається пільговику.
У разі отримання готівки пільговик має сплатити спожиті послуги повністю. Інші пільговики сплачують, як і раніше, частину платежу, а суму пільги за них перерахує надавачу послуг АТ «Ощадбанк» (за наявності даних про номер мобільного телефону пільговик отримає інформаційне повідомлення від банку про проведені платежі).
Враховуючи, що відповідний механізм запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин можуть бути випадки ненарахування окремим особам суми пільги за жовтень 2019 року. У такому разі рекомендуємо звернутися до органу соціального захисту населення за місцем проживання. Сума пільги у такому випадку за жовтень буде донарахована в наступному місяці

Ще раз про субсидії.

16.10.2019 08:57

Механізми звернення за субсидіями/пільгами на житлово-комунальні послуги

1. Заява на призначення субсидії: хто її має подавати?

Заява та декларація на призначення субсидії подається уповноваженою на це особою сім’ї (домогосподарства), яка звертається за призначенням субсидії вперше.

Отримувачам, яким у травні субсидію було призначено на новий період – 2019-2020рр – на цей опалювальний сезон її розмір розрахують автоматично, до уваги братимуться доходи 1-2 кварталів 2019 року. Для тих, хто вийшов на пенсію в 2019 році - замість доходів за два квартали можна врахувати пенсію за серпень.

Але є певні категорії громадян, яким для перепризначення житлової субсидії слід повторно подати Заяву та Декларацією про доходи.

Передусім це ті отримувачі, чиї справи розглядала Комісія, а також орендарі житла, внутрішньо переміщені особи та ті домогосподарства, в яких з жовтня 2018 року відбулися зміни у складі сім’ї. Повторно з документами необхідно буде звернутися також сім’ям, яким субсидію було призначено на фактично проживаючих в помешканні осіб, та сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати. Це стосується і тих сімей та домогосподарств, де є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який декларуються доходи.

2. Декларуємо доходи і витрати: на що звернути увагу?

До заповнення Декларації про доходи і витрати заявникам слід поставитися з особливою відповідальністю - адже на підставі внесених у неї даних держава виділяє гроші платників податків.

Слід ретельно задекларувати види та суми доходів, інформація про які відсутня в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та Державному реєстрі соціального страхування. Це може бути дохід від здачі майна в оренду, доходи від реалізації власної продукції, майно, недекларовані доходи, отримані під час роботи по договору цивільно-правового характеру, або стипендії, які отримують студенти – члени сім’ї одержувача субсидії, інші надходження (у тому числі - закордонні перекази). Як свідчить практика – саме ці доходи найчастіше якраз і «забувають» вказати у декларації неуважні отримувачі.

Ще одне типове порушення, що призводить до припинення надання допомоги – невірно вказаний майновий стан.

3. Дані про членів сім’ї – не забуваємо вказати всіх

Декларація про доходи подається щодо зареєстрованих та членів сімей всіх осіб із складу домогосподарства не залежно від місця проживання, які досягли 14-річного віку. Тобто, навіть у разі, якщо члени сім’ї (чоловіка, дружини, неповнолітні діти) проживають в іншому місці, інформацію щодо них все одно слід вказувати у декларації. А відносно тих, хто зареєстрований за адресою домогосподарства, але там не проживає, слід вказати «не проживає» у графі «примітки».

4. Про зміни - повідомляємо вчасно!

Якщо під час отримання житлової субсидії у вас змінився склад сім’ї, склад зареєстрованих у житловому приміщенні, набір житлово-комунальних послуг, з’явився транспортний засіб з датою випуску до 5 років, було придбано майно, товари або сплачено послуги на суму понад 50 тисяч гривень - слід повідомити про це орган, що призначив вам субсидію. І зробити це протягом 30 календарних днів - не пізніше!

5. Стежимо, щоб не було заборгованості

Якщо загальна сума заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг перевищить 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 гривень) - субсидію призначено не буде. Заборгованість слід сплатити або укласти договір про її реструктуризацію, а якщо ви з нею не згодні - оскаржити у судовому порядку. Але навіть за наявності боргу субсидія може бути призначена рішенням комісії у виняткових випадках з урахуванням конкретних обставин, що склалися - з цього та інших питань вас проконсультують у місцевому управлінні соціального захисту населення.

 

Готуємось до монетизації пільг

31.07.2019 16:35

З 01.10.2019 року, згідно постанови Кабінету Міністрів України № 373 від 14.04.2019 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», почнеться монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг, коли усі без винятку громадяни України, яким було призначено пільгу, отримуватимуть її у грошовій формі. За заявою пільговика виплата пільги може здійснюватися у грошовій формі.

Для того, щоб якісно підготуватись до масштабної монетизації, просимо всіх отримувачів пільг на оплату житлово-комунальних послуг якнайшвидше подати такі відомості про себе:

 

  • номер мобільного телефону;
  • інформація про склад сімї (у разі його зміни);
  • копії та оригінали паспорту та ідентифікаційного коду (у разі наявності будь-яких змін);
  • копії та оригінали пільгових посвідчень (у разі їх зміни).

 

Зазначені відомості просимо подавати до управління з питань праці і соціального захисту населення Чорнобаївської райдержадміністрації за адресою:   смт. Чорнобай вул. Центральна, 154,  кабінет 109,до виконавчих комітетів  сільських рад

Призначення житлових субсидій

31.07.2019 16:02

Призначення житлових субсидій

 

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі» з травня 2019 року житлова субсидія призначається на наступний період домогосподарствам, які одержували субсидію у попередньому періоді і у яких відсутня заборгованість за житлово-комунальні послуги, у готівковій формі без подання нових заяв і декларацій. Але для призначення субсидій на наступний період необхідно уточнити дані про одержувачів субсидій та членів їх сімей, а саме:

  • актуальний номер мобільного телефону;
  • персональні дані членів усієї родини (номер та серія паспорту, свідоцтва про народження дітей до 14 років та ідентифікаційні номери);
  • сімейний стан всіх дорослих членів родини;
  • транспорті засоби з дати випуску яких минуло менше 5 років.

Для призначення субсидії на опалювальний період 2019-2020 років повторно із заявою та декларацією мають звернутися:

  • орендарі житла;
  • внутрішньо переміщені особи;
  • домогосподарства, яким субсидію призначено не на всіх зареєстрованих осіб;
  • домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;
  • якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства  відбулися зміни протягом останнього року.

 

У територіальних громадах (у тому числі об’єднаних), у виконавчих органах яких відсутні структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, відповідно до п. 3 Постанови КМУ від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»,  прийняття заяв громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг чи їх фронт-офіси здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

Монетизація пільг : готівкова та безготівкова форма

17.05.2019 08:07

З першого жовтня 2019 року стартує монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Відповідно до ухваленого  рішення паралельно функціонуватимуть дві системи надання пільг у грошовій формі - готівкова і безготівкова.

Пільги у безготівковій формі призначатимуться усім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк. Для цього АТ “Ощадбанк” вестиме у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. Після того, “Ощадбанк” здійснюватиме переказ коштів на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та АТ “Ощадбанк”.

Такий механізм розроблено для забезпечення максимальної зручності тих категорій громадян, які мають право на пільгу і звикли не витрачати сили і час на оплату житлово-комунальних послуг. Йдеться, перш за все, про людей похилого віку, які звикли до усталеного алгоритму дій і не бажають його змінювати.

Пільги у готівковій формі призначатимуться усім бажаючим пільговикам на підставі поданих особисто заяв до органів соціального захисту населення, які формуватимуть щомісяця до 25 числа реєстри пільговиків для виплати пільг у готівковій формі і передаватимуть їх Мінсоцполітики. Після чого, Міністерство, опрацювавши отримані реєстри, надсилатиме їх до АТ "Ощадбанк" та переказуватиме зазначеному банку кошти для виплати монетизованих пільг.

Таким чином, кошти надходитимуть на особисті рахунки пільговиків, які зможуть зняти їх з власного рахунку у будь-який час.

Впровадження цих механізмів має на меті поєднати максимальну зручність для громадян зі створенням необхідних умов для розвитку прозорого та конкурентного ринку надання житлово-комунальних послуг.

Новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу за принципом „гроші ходять за людиною“

16.05.2019 16:09

Набрав  чинності Порядок  використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей
з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 № 309. (

Бюджетні кошти спрямовуються на відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей закладам охорони здоров’я будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або їх відокремленим підрозділам, що забезпечують медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників,
а також реабілітаційним установам, підприємствам, закладам, у тому числі їх відділенням, структурним підрозділам незалежно від форми власності, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник подає до управління з питань праці і соціального захисту населення райдержадміністрації заяву про направлення дитини до реабілітаційної установи у довільній формі (далі - заява) із зазначенням інформації про вибрану реабілітаційну установу разом з копіями:

паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;

індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о.

Перелік реабілітаційних установ формується Фондом соціального захисту інвалідів (далі – Фонд) згідно із заявницьким принципом реабілітаційної установи та оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики, Фонду, місцевих та регіональних органів.

Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації, в якій зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.

Гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня - 16 тис. гривень,
III ступеня - 25 тис. гривень.

Гранична вартість реабілітаційних заходів для однієї дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I, II, III ступеня, збільшується на 50 відсотків для кожного ступеня.

Реабілітаційні заходи можуть надаватися як у стаціонарі, так
і амбулаторно.

Під час здійснення реабілітаційних заходів у стаціонарі їх гранична вартість може включати вартість проживання та харчування дитини, одного
з батьків дитини чи її законного представника
.

Реабілітаційні заходи в межах їх граничної вартості можуть бути надані одній дитині декілька разів протягом бюджетного року.

Перелік базових реабілітаційних заходів призначається індивідуально залежно від потреб дитини та включає:

  • консультації лікарів,
  • заняття з профільними лікарями і спеціалістами з реабілітації,
  • реабілітаційні послуги (комплекс процедур).

Відшкодування вартості реабілітаційних заходів для дітей здійснюється місцевими органами в межах бюджетних коштів шляхом їх безготівкового перерахування реабілітаційним установам як оплати за надані послуги відповідно до укладених договорів на підставі актів наданих послуг у розмірі, що не перевищує встановлену граничну вартість реабілітаційних заходів,
а якщо вартість таких заходів є меншою від граничної, - у розмірі, що
не перевищує фактичну вартість реабілітаційних заходів.

Перелік реабілітаційних установ, закладів охорони здоров’я, які здійснюють реабілітаційні заходи для дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу .docx (31699)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміни в наданні житлових субсидій

14.05.2019 07:54

З травня в Україні змінюється порядок виплати субсидій, тобто тепер їхня система стала більш гнучкою. Також   з  травня змінюються  й правила нарахування субсидій, і вводиться додатковий  механізм контролю за боржниками.

 

Кому в травні знову звертатися по субсидіюю

 

Не потрібно: усім діючим субсидіантам, які не матимуть заборгованості за комуналку.  Їм у травні автоматично перепризначать субсидію на новий період  І видаватимуть готівкою: пенсіонерам на пенсійну картку чи через Укрпошту, всім, хто ще не на пенсії – через Ощадбанк.

 

Потрібно  повторно звернутися  із Заявою та Декларацією про доходи:

- тим, чиї справи розглядала Комісія;
- орендарям  житла;
- внутрішньо  переміщеним особам;
- родинам, в яких з жовтня 2018 року відбулися зміни у складі сім’ї.
-  сім’ям, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб;
- сім’ям, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати.

Літню субсидію розраховуватимуть на основі доходів громадян, отриманих у 3-4 кварталах 2018 року.

 

Що чекає на комунальних боржників

 

Як повідомлялось раніше, якщо борг за комунальні послуги сягнув 340 гривень, то субсидію забирають. Повернути  її можна, якщо розрахуватися з боргами,  зробити реструктуризацію чи піти із заявою до суду. 

З травня є ще один спосіб: тим, у кого будуть борги, буде запропоновано перейти на безготівкову монетизацію субсидій. Для цього обов’язково потрібно у травні подати Заяву на монетизацію і Декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних.

Але якщо станом на травень не маєте простроченої понад місяць заборгованості за оплату комунальних послуг, тобто за березень, то можете бути спокійні: борги за квітневу комуналку не братимуться до уваги при перепризначенні субсидії у травні. Та все ж її варто погасити.

А після погашення боргів або укладення договору реструктуризації споживач так само зможе звернутися із Заявою та Декларацією про доходи в управління соцзахисту, і претендувати на субсидію.

 

Правила нарахування

 

Щодо правил нарахування, то тепер під час розрахунку субсидії  враховуватимуть лише обсяги спожитого газу за місяць без додаткових нарахувань постачальника (за приведення до так званих стандартних умов). 

 Крім того, не рахуватиметься як заборгованість та, що виникла у зв’язку з тим, що надавач послуги не уклав договору з Ощадбанком для перерахування сум житлових субсидій у грошовій безготівковій формі.

Для оформлення субсидій від травня братимуть доходи за третій-четвертий квартал 2018 року. Подати заповнені документи можна навіть поштовим листом чи е-мейлом. А потім варто лише прийти та підписати документи. Оформити субсидію можна і не виходячи з дому, але для цього потрібно мати електронний підпис. Отримати його можна самостійно протягом кількох хвилин.



 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>