Новини

День охорони праці

25.04.2018 14:21

День охорони праці 2018 рік.doc (69120)

Оголошення

06.11.2017 14:37

ОГОЛОШЕННЯ.

 

Управління з питань праці і соціального захисту населення Чорнобаївської райдержадміністрації пропонує учасникам бойових дій (АТО) отримати наступні послуги:

1.                з професійного навчання в Чорнобаївській  автомобільній школі Товариства сприяння обороні України за професією: водій транспортного засобу категорії «В», «С» і «СЕ». При собі необхідно мати : паспорт (оригінал і копію); посвідчення учасника бойових дій (оригінал і копію); довідку про безпосередню участь в антитерористичній операції (оригінал і копію). Пакет документів подавати до каб. 109 управління з питань праці і соціального захисту населення (приміщення селищної ради).

2.                з санаторно-курортного лікування в санаторіях України протягом листопада-грудня 2017 року. При собі необхідно мати : довідку 070 з лікувальної установи; паспорт (оригінал і копію); посвідчення учасника бойових дій (оригінал і копію); довідку про безпосередню участь в антитерористичній операції (оригінал і копію). Пакет документів подавати до каб. 111 управління з питань праці і соціального захисту населення (приміщення селищної ради).

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном 2-25-47.

 

 

Начальник управління                                                                                                                Юрковський О.Ю.

Інформаційна довідка щодо основних положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій”

27.10.2017 11:05

Інформаційна довідка

щодо основних положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій”

 

I.                  Законом України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій” вносяться зміни до 30 законодавчих актів.

         Закон набирає чинності з 1 жовтня 2017 року – частково, а з 1 січня 2018 року – у повному обсязі.

З 1 жовтня 2017 року:

1. Здійснюється перерахунок раніше призначених пенсій із використанням:

- єдиного показника середньої заробітної плати за останні 3 роки (2014-2016) у розмірі 3 764,41 грн;

- величини оцінки одного року стажу, що застосовується для обчислення пенсії, у розмірі 1%;

- стажу 30 років – для жінок та 35 років – для чоловіків для обчислення:

     пенсії у мінімальному розмірі (для пенсій, призначених до 01.10.2011 при стажі 20 років у жінок та 25 років  - у чоловіків);

     доплати за понаднормовий стаж (стаж понад 30/35 років, а для пенсій, призначених до 01.10.2011 – за стаж відповідно 20/25 років);

     наявний в особи понаднормовий страховий стаж не обмежується;

     показника прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян, встановленого на 01.12.2017 (1 373 грн), збільшеного на 79 грн (1 452 грн) замість такого показника станом на 01.10.2017 (1 312 грн).

2. Підвищується мінімальний гарантований рівень виплат пенсій (для осіб, які не набули повного страхового стажу та не є інвалідами) та державних соціальних допомог з 949 грн до 1 373 грн.

3. Відновлюється з 1 жовтня 2017 року виплата пенсій працюючим пенсіонерам у повному розмірі без урахування одержуваної заробітної плати (доходу).

4. Пенсії, призначені по „спеціальних” законах (державні службовці, наукові працівники, посадові особи органів місцевого самоврядування, прокурорів, суддів, депутатів), без звернень переводяться на пенсії, обчислені відповідно до Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, при умові, що розмір трудової пенсії буде вищим.

 

II.              З 1 січня 2018 року запроваджуються такі зміни:

1.          На перехідний період 2017-2019 рр. застосовуються такі правила призначення пенсії за віком:

у 2017 році:

- із застосуванням середньої зарплати за 2014-2016 роки, у розмірі 3 764,41 грн та величини оцінки одного року стажу – 1,35%;

у 2018 році:

- із застосуванням середньої зарплати за 2016 і 2017 роки (орієнтовно 5 227 грн) та вартості одного року стажу 1%;

починаючи з 2019 року:

-         із застосуванням середньої зарплати за останні 3 роки та вартості одного року стажу – 1 %.

         У випадку, якщо при однакових показниках індивідуального коефіцієнту заробітної плати та тривалості страхового стажу розмір пенсії у 2018 році, обчислений відповідно до аналогічних показників, буде меншим ніж пенсія, призначена у 2017 році, Уряд приймає рішення про збільшення показника середньої заробітної плати в Україні, який використовується при призначенні пенсії з 1 січня 2018 по 31 грудня 2018 року таким чином, щоб пенсії, призначені у вказаний період, не були меншими, ніж ті пенсії, що призначалися з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2017 року.

2. Мінімальний розмір пенсії за віком встановлюється:

- на рівні прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян при стажі 30/35 років (для пенсій, призначених до 01.10.2011 – за наявності стажу відповідно 20/25 років).

- з 1 січня 2018 року на рівні 40% від мінімальної заробітної плати, але не менше ніж розмір прожиткового мінімуму, при стажі 30/35 років, після досягнення 65 років.

- у разі відсутності повного стажу – виплачується пропорційно менший розмір пенсії.

- для шахтарів у розмірі 80% зарплати для обчислення пенсії, але не менше як три розміри прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян.

3. Збережено право для призначення пенсії за віком в 60 років для осіб, які мають повний страховий стаж.

      З 1 січня 2018 року пенсія за віком призначатиметься:

- за наявності стажу на 01.01.2018 25 років – у 60 років. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення 35 років в 2028 році;

- за наявності стажу на 01.01.2018 від 15 до 25 років – у 63 роки. Діапазон необхідного стажу щороку збільшувати на 12 місяців до досягнення діапазону від 25 до 35 років у 2028 році.

- за наявності стажу на 01.01.2019 року 15 років, але менше ніж 16 років, що давали б право виходу на пенсію в 63 роки – призначати пенсію у 65 років. Діапазон необхідного стажу щорічно збільшувати на 12 місяців. Тобто з 2028 року пенсії у 65 років призначатимуться особам, які матимуть 15-25 років стажу.

4. Для визначення права на пенсію за віком до страхового стажу зараховуються:

- ведення підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування:

з 1 січня 1998 року по 30 червня 2000 року включно, що підтверджуються довідкою про реєстрацію як суб’єкта підприємницької діяльності;

з 1 липня 2000 року по 31 грудня 2017 року включно, за умови сплати страхових внесків незалежно від сплаченого розміру.

- проходження військової служби по 31 грудня 2017 року включно;

- перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами з 1 січня 2004 року по 30 червня 2013 року включно;

- перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку з 1 січня 2004 року до часу запровадження сплати страхових внесків за жінок, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

- навчання у вищих навчальних закладах за денною формою навчання на умовах державного замовлення, а також навчання в аспірантурі та докторантурі з 1 січня 2004 року по 31 грудня 2017 року включно.

5. Тимчасова державна соціальна допомога з 01.01.2018 по 31.12.2020 призначатиметься непрацюючим особам, які досягли встановленого пенсійного віку, мають страховий стаж не менше 15 років, але не набули права на пенсійну виплату – на період до набуття права на пенсію за віком, у розмірі прожиткового мінімуму, для осіб які втратили працездатність, із урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу.

6. Особам, які не матимуть 15 років стажу, призначати державну соціальну допомогу при досягненні ними 65 років.

7. Щорічна (опосередкована) індексація пенсій з 2021 року відбуватиметься шляхом збільшення (перерахунку) середньої зарплати, з якої обчислено пенсію, на 50% зростання середньої зарплати за 3 попередні роки та на 50% зростання індексу споживчих цін за попередній рік.

         У 2019-2020 роках показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, який застосовується для перерахунку пенсій, збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50% показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50% показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески за рік, що передує року, в якому проводиться збільшення, порівняно з роком, що передує року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.

8. Надається можливість здійснити разовий платіж за період, коли особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню без обмеження такого періоду.

         Сума сплаченого єдиного внеску за кожен місяць такого періоду не може бути меншою за мінімальний страховий внесок, помножений на коефіцієнт 2.

9. Відміняється призначення пенсій за вислугу років (за певними винятками), виплату призначених пенсій здійснювати за рахунок коштів державного бюджету.

10. Зберігається право на достроковий вихід на пенсію для: матерів, які виховали п’ятеро дітей або інвалідів з дитинства (у 50 років), військових – учасників бойових дій (55 років), ліліпутів та диспропорційних карликів (40/45 років), артистів (за наявності вислуги від 20 до 35 років), журналістів, у разі поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час виконання службових обов’язків у місцях надзвичайних подій, чорнобильців (із зниженням пенсійного віку).

11. Відміняється зменшення розміру пенсії жінкам, що скористались виходом на пенсію після 55 років, після досягнення ними віку, який перевищує пенсійний на кількість місяців дострокового виходу на пенсію.

12. Максимальна величина бази нарахування єдиного соціального внеску встановлюється на рівні 15 розмірів мінімальної заробітної плати (48 000 грн) на заміну нинішніх 25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб (42 100 грн).

13. Встановлено для роботодавців квоту для працевлаштування осіб, яким до настання пенсійного віку залишилось 10 і менше років (не менш як особу у середньообліковій чисельності штатних працівників.

14. Визначено дату перерахування страхових внесків до накопичувальної системи пенсійного страхування – 1 січня 2019 року.

15. Доручено Кабінету Міністрів України: до 01.11.2017 підготувати окремий законопроект про осучаснення пенсій військовим та протягом 6 місяців з дати прийняття закону підготувати законопроекти про:

- запровадження професійної пенсійної системи (для окремих категорій професій, які нині мають пільгові статуси);

- порядку одержання сум пенсій, на виплату яких пенсіонер мав право, але не отримав у зв’язку із перебуванням на тимчасово не контрольованій державною владою України території.

Проект "Сприяння відбудові та сталому розвязанню проблем ВПО та постраждалого від конфлікту населення в Україні"

08.09.2017 11:18

ПЕРЕЛІК САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДІВ

19.08.2017 12:17

 

 

ПЕРЕЛІК САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДІВ(1).pdf (332,4 kB)

Як учасниками АТО і їхнім сім’ям отримати грошову компенсацію за житло. Всі нюанси складної процедури

23.06.2017 08:34

Грошові виплатиЖитло учасникам АТОПрава і пільги учасників АТО

У жовтні 2016 року уряд затвердив новий механізмцільової грошової компенсації для придбання житла сім’ями загиблих учасників антитерористичної операції і військовослужбовцям з інвалідністю I і II категорії з числа учасників АТО.

З тих пір одержувачі цієї компенсації можуть самостійно вибирати найбільш прийнятне житло і купувати його за рахунок коштів наданої компенсації. Раніше держава надавала учасникам АТО вже готове житло, але в деяких випадках воно з різних причин не влаштовувало одержувачів. Тому було прийнято рішення виділяти гроші, за які сім’ї вже самі виберуть собі нерухомість.

На ці цілі уряд планував виділити регіонам субвенцію в розмірі 300 млн грн. У березні цього року було виділено на ці цілі з держбюджету місцевим бюджетам 7 млн грн.

Рідні загиблого учасника АТО — перші в черзі

Згідно з відповідною постановою Кабміну, першочергове право на отримання від держави компенсації мають рідні загиблого в зоні АТО військовослужбовця: дружина (чоловік), діти і батьки.

Також право на отримання грошової компенсації мають військовослужбовці з інвалідністю I і II групи, які брали участь в антитерористичній операції.

Претендувати на відповідну компенсацію мають право тільки ті особи з вищевказаного переліку, які потребують поліпшення житлових умов і перебувають на квартирному обліку і в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.

Вимога щодо обов’язкового перебування на квартирному обліку не поширюється тільки на неповнолітніх дітей, які є членами сім’ї загиблого військовослужбовця.

Куди звертатися і які документи потрібні

Родичі загиблого військового або військовослужбовці з інвалідністю повинні подати заяву за місцем реєстрації в орган соціального захисту населення про надання їм державної компенсації. Додатково треба надати копії:

— паспорта заявника;

— посвідчення, яке підтверджує статус особи як члена сім’ї загиблого військовослужбовця або військового з інвалідністю;

— довідка про безпосередню участь загиблого військовослужбовця або військового з інвалідністю в антитерористичній операції;

— рішення про взяття заявника на квартирний облік із зазначенням складу сім’ї;

— документи, що засвідчують спорідненість між заявником і загиблим військовослужбовцям або військовим з інвалідністю.

Представники соцзахисту перевірять матеріальне становище сім’ї

Протягом 5 робочих днів з дня прийняття заяви та всіх необхідних документів представники соцзахисту обстежують, у яких умовах проживає заявник, складають відповідний акт і протягом 10 робочих днів вносять на розгляд спеціально створеної комісії подання про виплату грошової компенсації.

Ще 5 робочих днів знадобиться членам комісії, щоб розглянути подання і задовольнити його або відхилити. Саме ця комісія визначає розмір державної компенсації для конкретного заявника.

Відмовити в наданні коштів на придбання житла можуть в разі, якщо військовослужбовці не брали участі в АТО або заявник не стоїть на квартирному обліку, а також якщо заявник є членом сім’ї загиблого військовослужбовця за категорією нижчою, ніж категорія, до якої належить інший член цієї ж сім’ї, в разі одночасної подачі ними заяви на отримання грошової компенсації.

На кожного члена сім’ї припадає 13,65 кв. м житлової площі

Якщо ж рішення позитивне, то заявнику нарахують грошову компенсацію. Зокрема, на одного члена сім’ї загиблого військовослужбовця передбачається 13,65 кв. м житлової площі. Додаткові метри нарахують і на самого загиблого, якщо він перебував на квартирному обліку разом із членами своєї сім’ї.

Стільки ж квадратів передбачено і для кожного члена сім’ї військовослужбовця з інвалідністю. Крім того, окремо для кожної такої сім’ї додатково передбачається ще 35,22 кв. м житлової площі.

Якщо в сім’ї є особи з інвалідністю I або II групи або діти-інваліди, на кожного з них припадає ще додаткових 10 кв. метрів житлової площі. При розрахунку компенсації враховується гранична вартість 1 кв. метра загальної площі житла для конкретного населеного пункту.

При цьому для Києва, Дніпра, Львова, Одеси і Харкова гранична вартість збільшується в 1,75 разу, для міст — обласних центрів, а також міст обласного значення з населенням понад 300 тис. осіб — у 1,5 разу, для міст обласного значення з населенням від 100 тис. до 300 тис. — в 1,25 разу. При розрахунку соціальної допомоги та субсидії розмір отриманої грошової компенсації не враховується.

Термін інвестиційного договору не повинен перевищувати 2 років

Отримати гроші заявник може через «Ощадбанк», відкривши в ньому спеціальний рахунок. Купити житло або інвестувати в будівництво треба протягом року з моменту отримання грошей. Якщо в зазначений термін гроші не були витрачені, банк повертає кошти органу соціального захисту.

Перед тим як укласти із забудовником або продавцем договір купівлі-продажу житла, його умови перевіряють представники соцзахисту.

У відповідній постанові Кабміну зазначено, що дати згоду на переказ коштів представники органів соціального захисту можуть лише за умови, якщо з’ясують, що предметом договору є придбання у власність заявника житла, а ціна договору менша або дорівнює сумі коштів грошової компенсації, розміщеної на спеціальному рахунку заявника. Правда, згодом уточнюється, що заявник може покласти на відповідний рахунок власні кошти, якщо житло коштує більше, ніж виділила коштів держава.

Водночас термін виконання договору купівлі-продажу житла не повинен перевищувати двох місяців, а термін виконання інвестиційного договору — два роки з дня його укладення. Інакше органи соціального захисту не дадуть згоду на переказ коштів із рахунку.

Протягом місяця після закінчення терміну дії відповідного договору між продавцем і покупцем останній повинен подати до органу соціального захисту виписку з Державного реєстру прав на нерухоме майно про зареєстровані права на житло. Якщо заявник цього не зробить, держава вимагатиме повернути йому виділені кошти.

 

На Черкащині стартував пілотний проект МОП з подолання незадекларованої праці

09.06.2017 14:44

Міжнародна організація праці (МОП), Європейський союз привертають увагу до проблеми неформальної економіки і незадекларованої праці, що на сьогоднішній день є однією з найпотужніших перешкод для країн у забезпеченні гідної праці і більш високих темпів економічного зростання. Боротьба за істотне скорочення й обмеження нелегальної зайнятості – один з пріоритетних напрямів державної політики, адже функціонування «тіньової» зайнятості чинить істотний вплив на всі аспекти соціально-економічної діяльності країни.

У рамках проекту МОП «Зміцнення системи інспекції праці і механізмів соціального діалогу» у Черкаській області пілотувала інспекційна кампанія з виявлення незадекларованої праці. Кампанія має проводитися у 4 областях України: Черкаська, Львівська, Одеська, Херсонська.

Ціль проекту – не лише виявити факти «тіньової» зайнятості, але й з’ясувати причини, що її зумовлюють. Пілотна інспекційна кампанія проводиться з метою розширити вплив Держпраці на неформальний сектор економіки України. Робота фахівців Управління здійснюватиметься у тісній співпраці з органами державної влади, соціальними партнерами, громадськими організаціями, роботодавцями та найманими працівниками.

На підставі отриманих результатів і висновків будуть напрацьовані рекомендації щодо розроблення і впровадження плану діяльності Держпраці з подолання незадекларованої праці на всій території України.

За даними Держстату, у 2015 році неформальна зайнятість досягла 26,2 % від кількості усього зайнятого населення, тобто більше 4,3 млн осіб.

Тенденція останніх років свідчить, що частка неформальної зайнятості у формальному секторі поступово збільшується. Негативні наслідки незадекларованої праці позначаються як на працівниках, так і на роботодавцях. Для працівників це означає: обмежені права на пенсію, позбавлення гідних соціальних гарантій та можливості захистити свої трудові права у разі конфлікту з роботодавцем. Для роботодавців «тіньова» зайнятість призводить до недобросовісної конкуренції, оскільки суб’єкти господарювання з незадекларованими працівниками отримують несправедливі вигоди і переваги.

Пілотна кампанія з виявлення незадекларованої праці передбачає проведення двох основних блоків: інформаційного (надання роз’яснень з питань легального працевлаштування) та інспекційного (відвідування суб’єктів господарювання). Інформаційно-консультативна частина триватиме з травня по серпень і передбачатиме надання учасниками кампанії роз’яснень з широкого кола питань, що стосуються незадекларованої праці. Інспекційні відвідування підприємств, установ, організацій дозволять встановити реальні об’єми нелегальної чи частково незадекларованої праці та визначити причини використання найманої праці без належного оформлення.

У рамках інспекційного блоку на Черкащині проводитимуться інспекційні відвідування підприємств з метою виявлення фактів незадекларованої праці. Галузям сільського господарства та сфери торгівлі буде приділено особливу увагу при проведенні кампанії, оскільки, за статистичними даними, саме в них виявлено значний відсоток нелегальної зайнятості в Черкаській області.

 

Основними завданнями Пілотної кампанії з виявлення незадекларованої праці є:

1. Інформування учасників ринку про визначені законом обов’язки і наслідки їх невиконання, підвищення обізнаності населення про необхідність і переваги задекларованої праці. Покращення трудової культури громадян, сприяння у захисті державних соціальних гарантій.

2. Консультування майбутніх учасників ринку праці (учнів, студентів) з питань законодавства про працю щодо обов’язку сторін декларувати трудові відносини.

3. З’ясування причин незадекларованої зайнятості та напрацювання практичних механізмів її виявлення та подолання.

 

До партнерів Державної служби України з питань праці при проведенні Пілотної кампанії з виявлення незадекларованої праці належать:

- виконавчі органи міських рад та об’єднання територіальних громад, яким відомі випадки та факти використання незадекларованої праці на підконтрольній території;

- правоохоронні органи для вжиття заходів реагування на випадок вчинення перешкод при проведенні інспекційних відвідувань, сприяння в отриманні пояснень;

- Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд України, базові центри зайнятості;

- профспілкові організації для надання інформації щодо випадків порушення трудових прав працівників.

 

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання та найманих працівників!

 

З повідомленням про порушення вимог законодавства про працю можна звернутися до відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів Управління Держпраці у Черкаській області за номером телефону: (0472) 33-69-70.

 

Адреса Управління Держпраці у Черкаській області:

18000, Черкаська обл., м. Черкаси б-р Шевченка 205, 3 поверх.

23ck@dsp.gov.ua

 

Особи передпенсійного віку отримали переважне право на залишення на роботі при скороченні штату.

19.05.2017 13:07

Особи передпенсійного віку отримали переважне право  на залишення на роботі при скороченні  штату.

Верховна Рада продовжує запровадження додаткових гарантій захисту трудових прав літніх працівників у разі зміни в організації виробництва та праці, посилення їх соціального захисту в період досягнення передпенсійного віку.

6 квітня 2017 року депутати прийняли Закон «Про внесення зміни до статті 42 Кодексу законів про працю України щодо захисту трудових прав працівників передпенсійного віку» (законопроект № 5564), яким  унесли зміни до ст. 42 КЗпП.

Зокрема доповнено перелік категорій працюючих осіб, яким надається переважне право на залишення на роботі при скороченні чисельності чи штату працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва та праці, категорією працівників, яким лишилося менш ніж 3 роки до настання пенсійного віку, при досягненні якого особа має право на отримання пенсійних виплат.

 

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

19.05.2017 13:06

Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

 

З 1 січня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 854 «Деякі питання санаторно-курортного лікування та відпочинку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», якою затверджено Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
        Прийнятим Порядком визначено новий механізм оплати послуг із санаторно-курортного лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 та дітей інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи.
          Безоплатне забезпечення путівками проводитиметься шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку за надання послуг із санаторно-курортного лікування або відпочинку.
          Порядком передбачено укладання трьохсторонньої угоди між санаторно-курортним закладом, постраждалою особою та управлінням соціального захисту населення. При цьому постраждала особа має право вільного вибору санаторно-курортного закладу та за бажанням здійснювати доплату за надання додаткових послуг за рахунок власних коштів у разі недостатності суми грошової допомоги для компенсації вартості путівки у вибраному закладі.
         За бажанням громадянина, у разі відмови від отримання санаторно-курортного лікування, виплачується грошова компенсація у розмірі середньої вартості путівки в Україні, що встановлюється Кабінетом Міністрів України щороку. Однак зазначена норма набирає чинності з 1 січня 2018 року.
         Якщо у громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, виникнуть питання щодо забезпечення санаторно-курортними путівками, то Вам необхідно звернутися до управління  з питань праці і соціального захисту населення Чорнобаївської РДА.
         Постановою КМУ від 28.12.2016 року №1029 «Про встановлення розміру грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам і закладам оздоровлення та відпочинку у 2017 році» установлений розмір грошової допомоги для компенсації у 2017 році вартості путівок шляхом безготівкового перерахування санаторно-курортним закладам і закладам оздоровлення та відпочинку, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, за надання послуг із санаторно-курортного лікування або оздоровлення чи відпочинку осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а саме:
– осіб, віднесених до категоріх 1 – 5250,00 гривень;
– осіб, віднесених до категорії 1, із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) – 17390,00 гривень;
– дітей, яким установлена інвалідність, пов’язана з Чорнобильською катастрофою, – 10840,00 грн.

Оздоровлення учасників АТО

19.05.2017 13:05

УЧАСНИКАМ АТО

 

У  2017 році змінений порядок організації санаторно-курортного оздоровлення учасників антитерористичної операції (далі – учасників АТО), який здійснюється відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у держаному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200 (далі – Порядок).


        Учасники АТО направляються на лікування до санаторно-курортних закладів відповідно до Порядку згідно з медичними рекомендаціями в порядку черговості.


         Для одержання санаторно-курортного лікування учасники АТО повинні перебувати на обліку в управлінні з питань праці і соціального захисту населення райдержадміністрації (далі – управління ) за зареєстрованим місцем проживання чи фактичним місцем проживання (для переселених з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції).


         Для взяття на облік особа чи її законний представник подає до управління  за адресою: вул.. Центральна,154 , смт Чорнобай ( приміщення селищної ради) заяву, медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о, копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни, копію військового квитка (за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

 

 Управління безготівково перераховує кошти санаторно-курортним закладам за надані послуги відповідно до укладених договорів про забезпечення путівкою та на підставі акта наданих послуг.
Гранична вартість путівки (ліжко-дня) визначається щороку Мінсоцполітики за пропозицією Державної служби у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції та за погодженням з Мінфіном.

 

На сьогодні відповідний наказ Міністерства соціальної  політики  України  від 06.04.2017 року №575 вже прийнято, та  установлено у 2017 році граничну вартість путівки (ліжко-дня) за надання послуг із  санаторно-курортного лікування деяким категоріям інвалідів, а саме:

  • інвалідам війни з числа постраждалих учасників антитерористичної операції, інвалідам загального захворювання та з дитинства – 5250 (291,70) грн. без податку на додану вартість;
  • інвалідам з наслідками травм із захворюваннями хребта та спинного мозку – 18217 (520,50) грн. без податку на додану вартість;
  •  учасникам бойових дій з числа постраждалих учасників антитерористичної операції 6300 (350,00)  грн. з податком на додану вартість.

           Учасникам АТО, за їх бажанням, можуть надаватися додаткові послуги за рахунок власних коштів чи інших джерел, не заборонених законодавством.


          Управління  ознайомлює з інформацією про санаторно-курортні заклади учасника АТО, який у десятиденний строк повідомляє про згоду (відмову) на отримання такого лікування.


           У разі отримання відмови у прийнятті на санаторно-курортне лікування закладом, обраним учасником АТО, управління інформує про це учасника АТО та пропонує обрати інший заклад.


            Управління та учасник АТО укладають договір у трьох примірниках (один -  управлінню, другий -  санаторно-курортному закладу, третій - учаснику АТО).

 

Учасник АТО після завершення лікування у санаторно-курортному закладі  подає  управлінню  зворотний талон від путівки або інший документ в установленому порядку.


       Управління  на підставі  акта наданих послуг проводить розрахунки згідно з умовами договору.


        Дія цього Порядку не поширюється на осіб, зазначених у Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187, та Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 446.

 

УВАГА!


Учасників АТО, які перебувають на обліку для забезпечення санаторно-курортним лікування   просимо терміново звернутися до  управління з питань праці і соціального захисту населення райдержадміністрації за зареєстрованим місцем проживання чи фактичним місцем проживання (для переселених з тимчасово окупованих території чи районів проведення антитериростичної операції:смт. Чорнобай, вул. Центральна,154 (приміщення селищної ради  ( 22547) для визначення санаторію, де він має намір проходити санаторно-курортне лікування.

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>